Oprócz typowej aktywności charakterystycznej dla mojego zawodu polegającej na udzielaniu porad prawnych czy też opiniowaniu umów, prowadzę także szkolenia wewnętrzne. Jedno z takich szkoleń poprowadziłem w dniu 22 marca 2018r. w siedzibie MAJSTER-POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w miejscowości Mienia niedaleko Mińska Mazowieckiego, dla pracowników tej Spółki. MAJSTER-POL jest producentem systemów ociepleń, tynków, farb gruntów klejów oraz zapraw tynkarskich i szpachlowych.
Siedziba Spółki prezentuje się bardzo dobrze i budzi zaufanie odwiedzających. Na miejscu miła atmosfera. 🙂 Cóż więcej potrzeba, aby dobrze zacząć dzień pracy! 🙂
Szkolenie dotyczyło reklamacji w umowie sprzedaży. Temat szkolenia to „Rękojmia, gwarancja w umowie sprzedaży i dostawy. Roszczenie sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej w łańcuchu sprzedawców”. W trakcie szkolenia omówiłem m.in. istotę rękojmi i uprawnienia jakie przysługują kupującym z tego tytułu, gwarancję oraz wprowadzone w 2014r. tzw. roszczenie sprzedawcy w łańcuchu sprzedawców. Największe zainteresowanie uczestników szkolenia skupiło się na rękojmi. Trudno się zresztą temu dziwić. Zagadnienia związane z rękojmią są tak szerokie, że można by jej poświęcić odrębne szkolenie.
Dziękuję Pracownikom MAJSTER-POL za udział w szkoleniu. 🙂
{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }
Właśnie takich informacji szukałem. Świetnie!